Pomagamo pri izdelavi dokumentov, prevzamemo dokumente na vašem naslovu, jih knjigovodsko obdelamo, sporočimo doseženi rezultat in naše predloge za poslovanje v bodoče ter obračunamo svoje storitve po dejanskih količinah.
Strankam naše družbe smo vsa naročila v okviru pogodbenih obveznosti kot tudi pri dodatno naročenih storitvah dosledno in zanesljivo izvedli do roka, ki je bil dogovorjen ali narekovan s strani države. Račun za opravljene storitve ne presega cen iz cenika.
Po potrebi sodelujemo s pravnimi strokovnjaki in raznimi službami, ki zagotavljajo pripravo in izdelavo pravnih in upravnih zadev. Strokovnjaki na področju računalniške opreme in računalniških orodij zagotavljajo podporo s svojo programsko opremo v blagovnem prometu pri naših strankah in pri računovodski obdelavi v naši družbi. Skupaj z njimi uspešno rešujemo vse probleme, ki se pojavljajo pri našem in vašem delu. Da poznamo svoje delo, da smo natančni, dosledni in da znamo sodelovati pri občutljivih primerih, priča tudi več uspešnih pritožb na odločbe, ki jih je izdala država in njeni organi. V korist naše stranke je bil rešen celo ustavni spor na področju uvoza in prodaje tuje literature, vezan na uskladitev slovenske zakonodaje s podpisanimi mednarodnimi pogodbami.
Predpogoj za pravilno in kvalitetno obdelavo knjigovodskih dokumentov je pravilno dokumentiranje poslovnih dogodkov in urejena dokumentacija. Za kakovost knjigovodske obdelave dokumentov so pomembni predvsem naslednji dejavniki: znanje, natančnost, kakovost ter ažurnost obdelave podatkov. Za kakovostno izvajanje računovodskih storitev je potreben ustrezno izobražen in usposobljen kader in sposobno vodstvo. V podjetju se trudimo biti strokovni, dosledni in natančni. Vodilo pri našem delu je, da je stranka naš delodajalec in »direktor«. Zato smo prijazni in vedno dosegljivi.
Držimo se načela, da team-sko delo v računovodstvu pomeni večjo kontrolo in hkrati manjšo možnost napak. Zato izvajamo vse faze dela pri knjigovodski obdelavi ločeno, z različnimi delavci. Prva kontrola prejetih dokumentov se izvede pri sortiranju in vlaganju ter pripravi za obdelavo. Druga pri samem vnosu podatkov v programe in tretja pri pregledu bruto bilanc in izdelavi delnih poročil. Vsako fazo izvaja druga delavka. Končne kontrole izvede delavka, ki pripravi medletna in letna poročila za zunanje prejemnike.
KARMEN d.o.o.
Spodnje Prapreče 38
1225 Lukovica pri Domžalah
Telefon: 01 723 66 73 (pisarna)
GSM: 041 627 746 (g. Stopar)
E-mail: karmen.miran@siol.net
Copyright Karmen 2017
Vse pravice pridržane.
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.